KIRI EMALT TÜTRELE!

Published 11. apr. 2016 by merikekens

Ma unistasin sinust salamahti kaua kaua… mõte teha koos “naiste” asju tundus, et jääbki vaid unenäoks, kuni lõpuks, ühel ilusal suvekuu päeval kui ma nägin sind läbi teleka ekraani, sain kaudset tõestust sellele, et mu kõige suuremale palvele on vastatud. 🙂 Viimastel kuudel kõhus olles, andsid sa juba väga jõudsalt märku, et sa mu pisike printsess oled äärmiselt tugeva iseloomuga ning kerge mul sinuga ei ole! 🙂

Tõestust sellele sain ma siis kui sa otsustasid minu käte vahele saabuda 24 detsember.
Sa soovisid saada kogu tähelepanu endale – selle sa saidki! 🙂
Kui ma nägin esimest korda sinu lummavaid silmi, sain katsuda sinu jumalikke musti juukseid .. Sa olid grinch kes varastas mu jõulud aga seda kõige meeldivamal moel… See on hetk mis jääb alati mulle!
Sa andsid ja võtsid vastu armastust tingimusteta. Sinu silmade sära on midagi millega ei suuda võistelda mitte keegi! Me rääkisime ema-tütre jutte nii öösel kui päeval …:)
Kuniks ühel juuni kuu õhtul hetkega muutus kõik. Ma sain sind näha vaid pildilt ning rääkida oma jutud tuulele, lootes, et ta sosistab seal üleval need õrnalt sulle kõrva. Ühe hetkega sai mulle koduks koht mis varem tekitas minus kõhedust. Lugeda kõige jumalikkumat nime kivisse raiutuna, rebis mu südame miljoniks killuks.
On hetki kus ma taon pead vastu seina ja küsin miks!? Miks ma olen enda jaoks valinud õppetunni – kaotada iseennast ja seda kõige raskemal viisil…
Ma näen päikesepaistet kus sa lausud – ” Kallis ema, me olime nii kokku leppinud. Ära nuta, sest muidu nutan mina koos sinuga. Ära jää seisma, sest muidu minu minek oli asjata!”
Iga jumala kord kui küsin endalt miks, ma tean vastust ja kordan endamisi Sulle tagasi –
“Ma naeratan läbi elu – Meie mõlema eest!
Kui vaja siis nutta – Meie mõlema eest!
Armastada ja hoida iga rakuga tema vendi – Meie mõlema eest!
Armastada ja hoida iseennast – Tema eest!
Elada siin maa peal – Meie mõlema eest!”
Ma tean , et ükskord me kohtume jälle teisel pool loori. Me teeme tasa kõik need kallistused mis kallistamata jäid, me räägime ära kõik jutud mis rääkimata jäid. Seniks elan mina siin meie mõlema eest ja sina seal , hoides silma peal meil mõlemal ♡ Armastan!

/Kadri Kens/.

 

 

KATI_BEEBI1_VM

 

KADRI_BEEBI_VM

 

KADRI_BEEBI2

 

_MG_5232_VM

 

_MG_5146_VM

2 comments on “KIRI EMALT TÜTRELE!

  • Lisa kommentaar